Technik usług kosmetycznych
Moderator: verysweetcherry
Technik usług kosmetycznych
Chciałabym zapisać się do szkoły policealnej o kierunku technik uslug kosmetycznych, jest to szkoła bezpłatna i trwa 2 lata. Aktualnie uczę się na asystentkę stomatologiczną ale jakoś nie przemawia ten zawód do mnie i wolałabym iść w kosmetologię. Tylko nie wiem czy warto, bo np dentyści zatrudniają asystentki, które jeszcze się uczą, w kosmetologii chyba tak niestety nie jest, a też brane jest pod uwagę doświadczenie, które muszę zdobyć. Moim marzeniem jest mieć własny salon, ale najpierw pracowałabym u kogoś. Tylko pytanie- czy warto i czy to się opłaca?
-
- RoyalBaby
- Posty: 15
- Rejestracja: pn mar 18, 2024 3:33 pm
Ja kończyłam technika usług kosmetycznych w Poznaniu, w Studium Policealnym Anieli Goc. Dobrze wspominam i polecam
Moja koleżanka ukończyła technika usług kosmetycznych. Po tej szkole nie jest się kosmetologiem, to dają dopiero studia...axurb pisze: ↑sob paź 19, 2024 11:23 am Chciałabym zapisać się do szkoły policealnej o kierunku technik uslug kosmetycznych, jest to szkoła bezpłatna i trwa 2 lata. Aktualnie uczę się na asystentkę stomatologiczną ale jakoś nie przemawia ten zawód do mnie i wolałabym iść w kosmetologię. Tylko nie wiem czy warto, bo np dentyści zatrudniają asystentki, które jeszcze się uczą, w kosmetologii chyba tak niestety nie jest, a też brane jest pod uwagę doświadczenie, które muszę zdobyć. Moim marzeniem jest mieć własny salon, ale najpierw pracowałabym u kogoś. Tylko pytanie- czy warto i czy to się opłaca?
Ona zaczęła pracować już w czasie studium, robiła paznokcie i masaże...
-
- RoyalBaby
- Posty: 23
- Rejestracja: pn lut 26, 2024 2:35 pm
Kosmetologiem jest się po studiach i ma się wyższe wykształcenie, a kosmetyczką po takiej szkole policealnej
Możesz co najwyżej robić paznokcie i biała kosmetykę. Nie polecam. Nikt nie zatrudnia na umowę o pracę, same zlecenia albo B2B.
Możesz co najwyżej robić paznokcie i biała kosmetykę. Nie polecam. Nikt nie zatrudnia na umowę o pracę, same zlecenia albo B2B.