Zalando

Inspiracje modowe, promocje, błędy cenowe, Wasze ulubione style

Moderator: verysweetcherry

kwasta
LouiBag
Posty: 320
Rejestracja: wt gru 19, 2023 1:13 am

Re: Zalando

Post autor: kwasta »

Sarcia pisze: czw cze 20, 2024 6:31 pm A czy któraś z Was coś reklamowała na zalando lounge?
Przyszły mi od nich buty i po 3 założeniu zaczęły się rozklejać.
Chciałabym to zareklamować ale obawiam się, że uznają jako uraz mechaniczny i nie przyjmą :(
zrób zdjęcia, wyślij reklamacje na maila, mi się rozkleiły buty po roku to po pierwszym rozpatrzeniu zwrócili pieniądze, póki co, odpukać, nie spotkałam się z problemami u nich
Sarcia
Koczkodan
Posty: 105
Rejestracja: ndz gru 04, 2022 3:41 pm

Post autor: Sarcia »

kwasta pisze: czw cze 20, 2024 9:27 pm
Sarcia pisze: czw cze 20, 2024 6:31 pm A czy któraś z Was coś reklamowała na zalando lounge?
Przyszły mi od nich buty i po 3 założeniu zaczęły się rozklejać.
Chciałabym to zareklamować ale obawiam się, że uznają jako uraz mechaniczny i nie przyjmą :(
zrób zdjęcia, wyślij reklamacje na maila, mi się rozkleiły buty po roku to po pierwszym rozpatrzeniu zwrócili pieniądze, póki co, odpukać, nie spotkałam się z problemami u nich
O to jutro będę próbować :) Dzięki
Sarcia
Koczkodan
Posty: 105
Rejestracja: ndz gru 04, 2022 3:41 pm

Post autor: Sarcia »

kwasta pisze: czw cze 20, 2024 9:27 pm
Sarcia pisze: czw cze 20, 2024 6:31 pm A czy któraś z Was coś reklamowała na zalando lounge?
Przyszły mi od nich buty i po 3 założeniu zaczęły się rozklejać.
Chciałabym to zareklamować ale obawiam się, że uznają jako uraz mechaniczny i nie przyjmą :(
zrób zdjęcia, wyślij reklamacje na maila, mi się rozkleiły buty po roku to po pierwszym rozpatrzeniu zwrócili pieniądze, póki co, odpukać, nie spotkałam się z problemami u nich
Śmiesznie bo rozpatrzyli mi reklamacje jakoś godzinę po wysłaniu, ale dostałam informacje, że zwrócą mi 60% kwoty, którą zapłaciłam za buty i że zwrot zlecono. Zero możliwości wyboru/ dalszej negocjacji.
kwasta
LouiBag
Posty: 320
Rejestracja: wt gru 19, 2023 1:13 am

Post autor: kwasta »

Sarcia pisze: pt cze 21, 2024 5:20 pm
kwasta pisze: czw cze 20, 2024 9:27 pm
Sarcia pisze: czw cze 20, 2024 6:31 pm A czy któraś z Was coś reklamowała na zalando lounge?
Przyszły mi od nich buty i po 3 założeniu zaczęły się rozklejać.
Chciałabym to zareklamować ale obawiam się, że uznają jako uraz mechaniczny i nie przyjmą :(
zrób zdjęcia, wyślij reklamacje na maila, mi się rozkleiły buty po roku to po pierwszym rozpatrzeniu zwrócili pieniądze, póki co, odpukać, nie spotkałam się z problemami u nich
Śmiesznie bo rozpatrzyli mi reklamacje jakoś godzinę po wysłaniu, ale dostałam informacje, że zwrócą mi 60% kwoty, którą zapłaciłam za buty i że zwrot zlecono. Zero możliwości wyboru/ dalszej negocjacji.
dziwne, ze nie można się odwołać. A wysłałaś maila czy robiłaś to przez formularz na stronie? Ja bym wysłała maila z odwołaniem w którym żądałabym naprawy lub wymiany, z racji ze jest to outlet, to pewnie nie ma takiej możliwości, wiec w przypadku braku tej opcji to zwrotu całej kwoty, ponieważ buty zostały wykonane ze słabych materiałów, nie są warte swojej ceny, czas eksploatacji był zbyt krotki na powstanie takich uszkodzeń blablabla lanie wody. Powołaj się na ustawodawce i 2 letni okres w którym przedmiot powinien wytrzymać. Mi może zawsze uznawaja reklamacje, bo rzeczowo to argumentuje tak zeby nie byli tego w stanie podważyć
Sarcia
Koczkodan
Posty: 105
Rejestracja: ndz gru 04, 2022 3:41 pm

Post autor: Sarcia »

kwasta pisze: pt cze 21, 2024 6:00 pm
Sarcia pisze: pt cze 21, 2024 5:20 pm
kwasta pisze: czw cze 20, 2024 9:27 pm

zrób zdjęcia, wyślij reklamacje na maila, mi się rozkleiły buty po roku to po pierwszym rozpatrzeniu zwrócili pieniądze, póki co, odpukać, nie spotkałam się z problemami u nich
Śmiesznie bo rozpatrzyli mi reklamacje jakoś godzinę po wysłaniu, ale dostałam informacje, że zwrócą mi 60% kwoty, którą zapłaciłam za buty i że zwrot zlecono. Zero możliwości wyboru/ dalszej negocjacji.
dziwne, ze nie można się odwołać. A wysłałaś maila czy robiłaś to przez formularz na stronie? Ja bym wysłała maila z odwołaniem w którym żądałabym naprawy lub wymiany, z racji ze jest to outlet, to pewnie nie ma takiej możliwości, wiec w przypadku braku tej opcji to zwrotu całej kwoty, ponieważ buty zostały wykonane ze słabych materiałów, nie są warte swojej ceny, czas eksploatacji był zbyt krotki na powstanie takich uszkodzeń blablabla lanie wody. Powołaj się na ustawodawce i 2 letni okres w którym przedmiot powinien wytrzymać. Mi może zawsze uznawaja reklamacje, bo rzeczowo to argumentuje tak zeby nie byli tego w stanie podważyć
Przez formularz na stronie,też się starałam to jakoś argumentować ale faktycznie to co piszesz ma dużo sensu więc spróbuje się jeszcze odwołać. Dzięki 😊
julia01999
Ciastko
Posty: 5
Rejestracja: pt mar 15, 2024 10:15 pm

Post autor: julia01999 »

Zraziłam się do Zalando przez to, że w dobrej cenie znalazłam Adidas Superstar z zielonymi paskami. Niestety przysłali mi jakieś zwykłe halówki no name . Odesłałam, pieniądze mi zwrócili, ale nie kumam o co chodziło.
Klepi
Ciastko
Posty: 8
Rejestracja: wt mar 05, 2024 11:28 am

Post autor: Klepi »

Hej, zamówiłam torebkę za niemałą kwotę bo 2000 zł, niedawno odebrałam ją z paczkomatu i przyszła cała brudna jak by ktoś jej dotykał brudnymi rękami albo używał (biała torba więc tym bardziej widać)… Zareklamowałam przez formularz i wysłałam zdjęcia, wiecie ile czeka się na odpowiedź i czego mogę się spodziewać?
jaskana
MoetGlass
Posty: 253
Rejestracja: ndz mar 06, 2022 11:10 am

Post autor: jaskana »

Klepi pisze: pn cze 24, 2024 9:02 pm Hej, zamówiłam torebkę za niemałą kwotę bo 2000 zł, niedawno odebrałam ją z paczkomatu i przyszła cała brudna jak by ktoś jej dotykał brudnymi rękami albo używał (biała torba więc tym bardziej widać)… Zareklamowałam przez formularz i wysłałam zdjęcia, wiecie ile czeka się na odpowiedź i czego mogę się spodziewać?
Dość szybko odpisują, jakby chcieli cię zbyć to się wykłócaj.
Klepi
Ciastko
Posty: 8
Rejestracja: wt mar 05, 2024 11:28 am

Post autor: Klepi »

jaskana pisze: pn cze 24, 2024 9:35 pm
Klepi pisze: pn cze 24, 2024 9:02 pm Hej, zamówiłam torebkę za niemałą kwotę bo 2000 zł, niedawno odebrałam ją z paczkomatu i przyszła cała brudna jak by ktoś jej dotykał brudnymi rękami albo używał (biała torba więc tym bardziej widać)… Zareklamowałam przez formularz i wysłałam zdjęcia, wiecie ile czeka się na odpowiedź i czego mogę się spodziewać?
Dość szybko odpisują, jakby chcieli cię zbyć to się wykłócaj.
Właśnie mnie zbyli, odpisali, żeby odesłać artykuł do ich magazynu… Serio teraz mam im odsyłać i czekać na decyzję z zamrożonymi 2 tys złotych?
AprilCroop
Srebrna Kropeczka
Posty: 153
Rejestracja: wt maja 21, 2024 4:48 pm

Post autor: AprilCroop »

Czy odziez do zwrotu trzeba pakować w te przezroczyste folijki w których przyszła?
Grubababa
Collagen z chlorellą
Posty: 4536
Rejestracja: pn lut 08, 2021 9:48 pm

Post autor: Grubababa »

Klepi pisze: wt cze 25, 2024 9:29 am
jaskana pisze: pn cze 24, 2024 9:35 pm
Klepi pisze: pn cze 24, 2024 9:02 pm Hej, zamówiłam torebkę za niemałą kwotę bo 2000 zł, niedawno odebrałam ją z paczkomatu i przyszła cała brudna jak by ktoś jej dotykał brudnymi rękami albo używał (biała torba więc tym bardziej widać)… Zareklamowałam przez formularz i wysłałam zdjęcia, wiecie ile czeka się na odpowiedź i czego mogę się spodziewać?
Dość szybko odpisują, jakby chcieli cię zbyć to się wykłócaj.
Właśnie mnie zbyli, odpisali, żeby odesłać artykuł do ich magazynu… Serio teraz mam im odsyłać i czekać na decyzję z zamrożonymi 2 tys złotych?
No a jakiego innego rozwiązania oczekiwałaś?
lalisa
SushiAddict
Posty: 836
Rejestracja: śr lip 07, 2021 9:59 pm

Post autor: lalisa »

Klepi pisze: wt cze 25, 2024 9:29 am
jaskana pisze: pn cze 24, 2024 9:35 pm
Klepi pisze: pn cze 24, 2024 9:02 pm Hej, zamówiłam torebkę za niemałą kwotę bo 2000 zł, niedawno odebrałam ją z paczkomatu i przyszła cała brudna jak by ktoś jej dotykał brudnymi rękami albo używał (biała torba więc tym bardziej widać)… Zareklamowałam przez formularz i wysłałam zdjęcia, wiecie ile czeka się na odpowiedź i czego mogę się spodziewać?
Dość szybko odpisują, jakby chcieli cię zbyć to się wykłócaj.
Właśnie mnie zbyli, odpisali, żeby odesłać artykuł do ich magazynu… Serio teraz mam im odsyłać i czekać na decyzję z zamrożonymi 2 tys złotych?
Czyli Cię nie zbyli, tylko musisz odesłać produkt (oni mają darmowe zwroty) i tyle. :) To raczej normalne, że jak się zwraca produkt, to pieniądze są "zamrożone". Zalando zwraca szybko.
FikolMikol
ZdalnaFanka
Posty: 469
Rejestracja: pn mar 04, 2024 10:30 pm

Post autor: FikolMikol »

Ja u nich korzystam z opcji zaplac pozniej.
Zamawiam kilka rozmiarow, przymierzam, i wybieram ten dobry na mnie a reszte odsylam.
I place tylko za to co zostawilam.
Dzieki temu nie musze blokowac sobie pieniedzy, szczegolnie gdy zamawiam cos drozszego
Sarcia
Koczkodan
Posty: 105
Rejestracja: ndz gru 04, 2022 3:41 pm

Post autor: Sarcia »

FikolMikol pisze: pt lip 12, 2024 8:21 pm Ja u nich korzystam z opcji zaplac pozniej.
Zamawiam kilka rozmiarow, przymierzam, i wybieram ten dobry na mnie a reszte odsylam.
I place tylko za to co zostawilam.
Dzieki temu nie musze blokowac sobie pieniedzy, szczegolnie gdy zamawiam cos drozszego
Opcja niby fajna ale jeśli ktoś się stara o kredyt to podobno wpływa bardzo negatywnie na decyzję banku
Gizelle
Mokra Włoszka
Posty: 71
Rejestracja: pt paź 22, 2021 9:13 pm

Post autor: Gizelle »

AprilCroop pisze: wt cze 25, 2024 11:25 am Czy odziez do zwrotu trzeba pakować w te przezroczyste folijki w których przyszła?
nie trzeba, wiele razy zwracałam
truski39
Ciastko
Posty: 9
Rejestracja: pt wrz 20, 2024 2:44 pm

Post autor: truski39 »

Klepi pisze: czw cze 20, 2024 4:59 pm Jest tu ktos kto pracuje w Zalando?
ja:P
algonat
TrampekLV
Posty: 634
Rejestracja: ndz mar 17, 2024 10:14 pm

Post autor: algonat »

truski39 pisze: śr paź 30, 2024 6:50 pmja:P
Kupiłam buty, przyszły zupełnie inne, używane. Co zrobić? Przyjmą reklamację? Mogło się to wydarzyć u nich na magazynie czy kurier poleciał w uja?
KlaudynkaO
Ciastko
Posty: 5
Rejestracja: czw cze 13, 2024 9:17 am

Post autor: KlaudynkaO »

Przyjmą reklamacje bez problemu, nie powinno być ( przynajmniej ja nie miałam żadnych problemów ;)
truski39
Ciastko
Posty: 9
Rejestracja: pt wrz 20, 2024 2:44 pm

Post autor: truski39 »

pisz reklamacje :) dołącz zdjęcia :) to nie wina kuriera :)oddadzą pieniążki i jeszcze powinnaś dostać kod rabatowy
Atheare
Channelka
Posty: 31
Rejestracja: wt lut 27, 2024 11:44 am

Post autor: Atheare »

Kiedyś przyszły mi majtki uwalone kałem i śluzem. Nie żartuje.
Od tego zdarzenia nie kupuje
przejrzystawoda
Zdalna_mama_nowe
Posty: 1015
Rejestracja: ndz maja 30, 2021 5:20 pm

Post autor: przejrzystawoda »

sprawdzcie maile bo jeżeli robilyscie zakupy na zalando od 1 stycznia 2023 do 30 wrzesnia 2024 to powinniscie dostac kod rabatowy -40zł. mi dzis przyszło
hanipipol
SushiRoll
Posty: 239
Rejestracja: śr sie 28, 2024 11:04 am

Post autor: hanipipol »

Ulalatralala pisze: czw lis 03, 2022 6:56 pm Kupujecie na zalando? Jak wrażenia?
Bardzo lubie tam zakupy. Szybka wysylka, bezproblemowe zwroty. Czesto przegladam co nowego tam wpada :)
nenka22
Mokra Włoszka
Posty: 73
Rejestracja: ndz lut 18, 2024 12:16 pm

Post autor: nenka22 »

Atheare pisze: czw paź 31, 2024 9:17 pm Kiedyś przyszły mi majtki uwalone kałem i śluzem. Nie żartuje.
Od tego zdarzenia nie kupuje
Tez takie dostałam .Klin był biały :puke: :bad:
truski39
Ciastko
Posty: 9
Rejestracja: pt wrz 20, 2024 2:44 pm

Post autor: truski39 »

AprilCroop pisze: wt cze 25, 2024 11:25 am Czy odziez do zwrotu trzeba pakować w te przezroczyste folijki w których przyszła?
trzeba bo tam jest na folii kod produktu
AprilCroop
Srebrna Kropeczka
Posty: 153
Rejestracja: wt maja 21, 2024 4:48 pm

Post autor: AprilCroop »

truski39 pisze: ndz lis 10, 2024 3:18 pm trzeba bo tam jest na folii kod produktu
Od czasu mojego zapytania zwróciłam produkty bez folijek bez problemu