Start
Mój profil

Growwithjo

Moderatorzy: KasandraCwir, verysweetcherry
Tajemniczosc
Channelka

Growwithjo

Post autor: Tajemniczosc »

Czy któraś z Was ćwiczyła z Growwithjo? Widziałyście efekty?
:fire:
houseofwolvesx
Mokra Włoszka

Post autor: houseofwolvesx »

Tajemniczosc pisze: wt sie 12, 2025 10:21 pm Czy któraś z Was ćwiczyła z Growwithjo? Widziałyście efekty?
uwielbiam ją! Ćwiczę z nią od roku, ale mam też dietę i -8kg mam :)
Tajemniczosc
Channelka

Post autor: Tajemniczosc »

houseofwolvesx pisze: sob sie 16, 2025 2:42 pm uwielbiam ją! Ćwiczę z nią od roku, ale mam też dietę i -8kg mam :)
Super, gratulacje! 🫶🏼
Ćwiczysz z nią codziennie?
:fire:
houseofwolvesx
Mokra Włoszka

Post autor: houseofwolvesx »

Tajemniczosc pisze: ndz sie 17, 2025 10:51 am Super, gratulacje! 🫶🏼
Ćwiczysz z nią codziennie?
6 dni w tygodniu :D
Awatar użytkownika
Zasmianko
Koczkodan

Post autor: Zasmianko »

A co ćwiczysz najczęściej? Bo duży wybór jest 🙈
rockshoot
PrinTu

Post autor: rockshoot »

Uwielbiam! Dopiero zaczęłam i ćwiczę tak co drugi dzień, ale taka wersja ćwiczeń jest super.
paula19891989
RoyalBaby

Post autor: paula19891989 »

Tajemniczosc pisze: wt sie 12, 2025 10:21 pm Czy któraś z Was ćwiczyła z Growwithjo? Widziałyście efekty?