Start
Wiadomości
Ulubione
Mój profil

Hebe

Moderatorzy: KasandraCwir, verysweetcherry
Awatar użytkownika
Zosia22
Moderator
Posty: 1522
Rejestracja: śr lut 14, 2024 2:34 pm

Hebe

Post autor: Zosia22 »

Czy jest tu może ktoś kto pracuje w hebe na dziale pakującym paczki bądź w reklamacji?

Jestem ciekawa jak to "działa", albo raczej jak NIE DZIAŁA.

Po krótce opiszę swoją sytuację:
Mąż zamówił 5 zestawów prezentowych, bo chciał bliskich jakimś drobnym upominkiem obdarować.
I 2 dni temu wszystko pięknie przyszło tylko jest jeden problem, w paczce zamiast 5 zestawów były tylko dwa.
Oczywiście na fakturze i paragonie widnieją wszystkie 5, więc jakim cudem ktoś kto to pakuje przeoczył aż 3 ZESTAWY? Które do małych nie należą. Rozumiem jakby to był jakiś mały produkt, ale aż 3 zestawy?

Czy jest to robione celowo? Czy o co chodzi? Bo z tego co czytam na różnych stronach nie tylko mi się taka sytuacja zdarzyła.

Oczywiście piszą aby składać reklamację i mają 14 dni na jej rozpatrzenie... Co jest dla mnie jednym wielkim XDDDD

PS ludzie których zawartość z paczki też się ulotniła nie otrzymali zwrotu itd

Jak dla mnie chora głowa, nie polecam.
Patrzcie JOM!
zielonisia
Koczkodan
Posty: 105
Rejestracja: ndz mar 03, 2024 6:14 am

Post autor: zielonisia »

Jak niedawno dostałam balsam do ciała w 1/3 zuzyty XD
Awatar użytkownika
Zosia22
Moderator
Posty: 1522
Rejestracja: śr lut 14, 2024 2:34 pm

Post autor: Zosia22 »

zielonisia pisze: pt gru 20, 2024 10:38 pm Jak niedawno dostałam balsam do ciała w 1/3 zuzyty XD
Masakra kurcze... I coś z tym zrobiłaś?
Patrzcie JOM!
Awatar użytkownika
Zosia22
Moderator
Posty: 1522
Rejestracja: śr lut 14, 2024 2:34 pm

Post autor: Zosia22 »

Edit:

Mąż postanowił z tym iść do sklepu stacjonarnego.
Chcieli mu wydać brakujacy towar, ale niestety nie mieli jednej rzeczy więc zabrali to co przyszło, dali to wszystko na reklamację i czekamy na zwrot wszystkich środków.

Jestem ciekawa czy hajs przyjdzie na konto czy będą jakieś problemy.
Patrzcie JOM!
zielonisia
Koczkodan
Posty: 105
Rejestracja: ndz mar 03, 2024 6:14 am

Post autor: zielonisia »

Zosia22 pisze: sob gru 21, 2024 8:51 am Masakra kurcze... I coś z tym zrobiłaś?
Nawet opinii nie mogłam napisać, bo nie było takiej opcji
Soraya
SushiRoll
Posty: 229
Rejestracja: pt gru 10, 2021 10:40 pm

Post autor: Soraya »

Jeśli chodzi o Hebe to zamówienia pakuje sklep. Kupiłam w lutym 5 szminek, każda była używana, pomazana i były resztki innych szminek na nich.

Wykonałam dwa razy telefon na infolinię. Pojechałam po nich ma Facebooku. Trochę pomogło, dostałam świeże szminki i bon na zakupy. Powiedziałam że to karygodne i bezczelność pakować używane szminki i zapytałam, czy pracownice są na tyle ślepe żeby nie zauważyć czy kierownicy mają w dupie to co się dzieje.
lalisa
Dieta 600 kcal
Posty: 2152
Rejestracja: śr lip 07, 2021 9:59 pm

Post autor: lalisa »

Soraya pisze: czw gru 26, 2024 10:44 am Jeśli chodzi o Hebe to zamówienia pakuje sklep. Kupiłam w lutym 5 szminek, każda była używana, pomazana i były resztki innych szminek na nich.

Wykonałam dwa razy telefon na infolinię. Pojechałam po nich ma Facebooku. Trochę pomogło, dostałam świeże szminki i bon na zakupy. Powiedziałam że to karygodne i bezczelność pakować używane szminki i zapytałam, czy pracownice są na tyle ślepe żeby nie zauważyć czy kierownicy mają w dupie to co się dzieje.
Dziwne, ze tak zrobiły. Kiedyś jak pracowałam w sklepie internetowym, to owszem wysylalissmy używane, bo tak kazano, ale się czyściło i wyglądało jak nowe. Klient nic nie wiedział. Może i dobrze, ze dostałaś aż tak zużyte, to mogłaś reklamować
north
Mokra Włoszka
Posty: 64
Rejestracja: ndz mar 24, 2024 1:03 pm

Post autor: north »

Nigdy nie byłam stacjonarnie w Hebe, ale sklep internetowy to porażka. Dawałam im kilka szans, za każdym razem coś było nie tak. Zamówienia oczekujące na wysyłkę 2 tygodnie i nagle anulowane, wiecznie jakieś problemy z dostępnością mimo, że produkty można było dodać do koszyka. Ostatnie zakupy wyglądały tak, że zamówiłam kilka sztuk ulubionej odżywki. Dostałam 3 odżywki które zamówiłam i 2 z tej samej marki, ale inne. Żadnego zapytania czy się zgadzam na zmianę produktu, nic. Usunęłam konto, usunęłam aplikację i już tam nie kupuję.

Poza tym zauważyłam, że strasznie „oszukują” z promocjami. Te same produkty na innych stronach są tańsze w regularnej cenie niż w tych ich „promocyjnych”. Przejechałam się tak raz. Kupiłam 2 sztuki bazy w super promocji 1+1 gratis a zapłaciłam więcej niż zapłaciłabym na innej stronie w regularnej cenie xD
Awatar użytkownika
Juliaturczyniak
PoranneKapuczino
Posty: 1775
Rejestracja: czw gru 19, 2024 8:36 pm

Post autor: Juliaturczyniak »

Soraya pisze: czw gru 26, 2024 10:44 am Jeśli chodzi o Hebe to zamówienia pakuje sklep. Kupiłam w lutym 5 szminek, każda była używana, pomazana i były resztki innych szminek na nich.

Wykonałam dwa razy telefon na infolinię. Pojechałam po nich ma Facebooku. Trochę pomogło, dostałam świeże szminki i bon na zakupy. Powiedziałam że to karygodne i bezczelność pakować używane szminki i zapytałam, czy pracownice są na tyle ślepe żeby nie zauważyć czy kierownicy mają w dupie to co się dzieje.
Wina sklepu. Zawsze w rossmanie sprawdzałam i mówiłam kobietom, które kupowały by sprawdzały szminki, bo ludzie potrafią być j3bnieci i je gryźć, a my nie zawsze jesteśmy w stanie tego dopilnować.
Awatar użytkownika
mszaka
Samarka
Posty: 681
Rejestracja: śr wrz 20, 2023 10:21 pm

Post autor: mszaka »

kurde, dość sporo kupuję w Hebe, na pewno więcej niż w Rossmanie fakt, zdarzyło mi się kilka zamówień anulowanych, ale uszkodzone miałam tylko jedno na przestrzeni 3 lat, a żadne nie było wybrakowane. Wydaje mi się, że wszystko zależy pd tego, skąd są wysyłane rzeczy po prostu.
Awatar użytkownika
Zosia22
Moderator
Posty: 1522
Rejestracja: śr lut 14, 2024 2:34 pm

Post autor: Zosia22 »

lalisa pisze: czw gru 26, 2024 7:29 pm Dziwne, ze tak zrobiły. Kiedyś jak pracowałam w sklepie internetowym, to owszem wysylalissmy używane, bo tak kazano, ale się czyściło i wyglądało jak nowe. Klient nic nie wiedział. Może i dobrze, ze dostałaś aż tak zużyte, to mogłaś reklamować
Ale czemu kazano wam wysyłać używane? Przecież to jest chore...
Patrzcie JOM!
lalisa
Dieta 600 kcal
Posty: 2152
Rejestracja: śr lip 07, 2021 9:59 pm

Post autor: lalisa »

Zosia22 pisze: pt gru 27, 2024 12:58 pm Ale czemu kazano wam wysyłać używane? Przecież to jest chore...
Znaczy ja pracowałam w sklepie, gdzie były ciuchy, biżuteria itp. niby premium. I nieraz przyszły ze zwrotu kolczyki tak brudne, ze ja nie wiedziałam ze tak się da. Dobre, nieuszkodzone, ale uwalone brudem albo dosadniej mówiąc miodem z uszu :puke: nie wiem jak, nie pytaj. Koleżanka to czyściła, takie były polecenia, w specjalnym płynie, potem w pudełeczko i szlo do kolejnej klientki
M260011
Mokra Włoszka
Posty: 63
Rejestracja: pt cze 28, 2024 11:56 am

Post autor: M260011 »

north pisze: pt gru 27, 2024 2:59 am
Poza tym zauważyłam, że strasznie „oszukują” z promocjami. Te same produkty na innych stronach są tańsze w regularnej cenie niż w tych ich „promocyjnych”. Przejechałam się tak raz. Kupiłam 2 sztuki bazy w super promocji 1+1 gratis a zapłaciłam więcej niż zapłaciłabym na innej stronie w regularnej cenie xD
To jest standardowa technika sprzedaży i większość sklepów ja stosuje. Drogerie, sklepy z ciuchami, bez znaczenia. Polega to na tym że skusisz się na „1 za darmo” zanim będziesz miała czas i okazję ochłonąć i porównać ceny. A nawet jeśli zrezygnujesz z tej promocji, to sklep przykuł na chwilę twoją uwagę i może skusisz się na coś innego. Poza tym polscy klienci lubią promocje (co wyszło parę lat temu przy okazji artykułu money.pl o niemieckich i polskich sklepach Rossmana), więc sklep normalnie trzyma wysokie ceny, a na promocję może je obniżyć minimalnie, bo działa samo określenie „promocja”. Sklepy mają też na „promocjach” różne kategorie produktów, część naprawdę się opłaca kupić w promocji, resztę nie. Liczą na to, że skoro już kupujesz to zamówisz więcej, najprawdopodobniej te produkty które kupiłaś były właśnie w takiej fejkowej promocji. Bardzo dobrze że to zauważasz i naprawdę warto to robić przy okazji zakupów w innych sklepach.
kwasta
Kciuk
Posty: 880
Rejestracja: wt gru 19, 2023 1:13 am

Post autor: kwasta »

To od siebie jeszcze dodam, ze kupując regularnie te same produkty da się zauważyć ze są w sumie dwie ceny promocyjne. Gazetki zmieniają się co 2tyg i na pierwszej promocji w miesiącu coś jest taniej o załóżmy 15%, a przy kolejnej promo zniżka obejmuje 45% (kolejność wartości obniżek jest losowa). Najłatwiej jest to zauważyć w rossmannie. Dodatkowo sklepy wcale nie stosują się do prawa nakazującego informować ile wynosiła najniższa cena w ciągu ostatnich 30dni. Kupiłam coś taniej, kilka dni po tym gazetka się zmieniła, ale ten produkt wciąż był na obniżce, tylko ze już mniej opłacalnej, a podana cena z 30dni była cena regularna xd Jeżeli chodzi o zakupy w sieciowkach to warto poczekać na promo, bo są one co chwile, a w cenach regularnych po prostu się nie opłaca kiedy ceny np drogeryjnych podkładów przekraczają już 100zl
Snufkin
Mokra Włoszka
Posty: 57
Rejestracja: czw lut 13, 2025 3:26 pm

Post autor: Snufkin »

Dzięki za ten wątek. Tylko raz kupiłam w Hebe online i produkty wyglądały na nietknięte (kupiłam serum i krem z SPF). Zazwyczaj kupuję stacjonarnie, ale może faktycznie jeśli miałabym kupić online to wybrać dostawę do sklepu i przy nich otworzyć paczkę :P
Moim zdaniem to obrzydliwe i niehigieniczne wysłanie użytych kosmetyków, tym bardziej szminek :puke: