Start
Mój profil

Jak wybrać właściwy kolor włosów?

Moderatorzy: KasandraCwir, verysweetcherry
Mammia
SkrzydełkaZhooters

Jak wybrać właściwy kolor włosów?

Post autor: Mammia »

Hej dziewczyny, ostatnio chodzi za mną potrzeba zmiany koloru włosów, ale jestem zupełnie zielona w tym temacie, więc mam dość nietypowe pytanie 😁 zastanawia mnie czy są salony fryzjerskie, które np. dysponują perukami, które można poprzymierzac i dopasować wlasciwy kolor włosów? Chciałabym móc się zobaczyć w danym kolorze, ocenić z fryzjerem czy mi pasuje i czy w ogóle dana koloryzacja sprawdzi się na moich wlosach

Jestem naturalnie brunetka z kręconymi, puszącymi się włosami i z racji tego, że zmiana koloru włosów wiązałaby się dodatkowo z uszkodzeniem struktury włosa, wolałabym że zmiana była jak najbardziej przemyślana 😁

Z góry dziękuję za wszelkie polecajki!
perelka1
Koczkodan

Post autor: perelka1 »

Mammia pisze: śr cze 03, 2026 12:25 pm Hej dziewczyny, ostatnio chodzi za mną potrzeba zmiany koloru włosów, ale jestem zupełnie zielona w tym temacie, więc mam dość nietypowe pytanie 😁 zastanawia mnie czy są salony fryzjerskie, które np. dysponują perukami, które można poprzymierzac i dopasować wlasciwy kolor włosów? Chciałabym móc się zobaczyć w danym kolorze, ocenić z fryzjerem czy mi pasuje i czy w ogóle dana koloryzacja sprawdzi się na moich wlosach

Jestem naturalnie brunetka z kręconymi, puszącymi się włosami i z racji tego, że zmiana koloru włosów wiązałaby się dodatkowo z uszkodzeniem struktury włosa, wolałabym że zmiana była jak najbardziej przemyślana 😁

Z góry dziękuję za wszelkie polecajki!