Hej,
Przychodzę do was z nietypowym pytaniem - o co kłócicie się ze swoimi partnerami? Co wam przeszkadza? Jak często się kłócicie?
Od jakiegoś czasu mam wrażenie, że bardzo często kłócę się z chłopakiem i czuję się zdezorientowana, bo nie wiem, czy to ja jestem zbyt nadwrażliwa i wszystko mi przeszkadza, czy to on jest po prostu nieodpowiednim partnerem. Nie mam dużego doświadczenia w związkach, zawsze trwały raczej krótko, więc tych kłótni nie było zbyt wiele. Teraz mija rok odkąd jestem z partnerem i kłócimy się kilka razy dziennie - głównie o błahostki, ale takie, które ciągle się powtarzają. Jak to wygląda u was? Czy kłótnie zdarzają się raz na jakiś czas czy jednak częściej?
Ciągłe kłótnie w związku
Moderatorzy: KasandraCwir, verysweetcherry-
Klaudia.sm
- Siatkarka
- 0CukruWCukrze
- MoetGlass
Jeszcze nigdy się nie kłóciliśmy. Znamy się od 2013 roku, jesteśmy małżeństwem od 2019 roku.Klaudia.sm pisze: ↑czw maja 14, 2026 7:23 pm Hej,
Przychodzę do was z nietypowym pytaniem - o co kłócicie się ze swoimi partnerami? Co wam przeszkadza? Jak często się kłócicie?
Od jakiegoś czasu mam wrażenie, że bardzo często kłócę się z chłopakiem i czuję się zdezorientowana, bo nie wiem, czy to ja jestem zbyt nadwrażliwa i wszystko mi przeszkadza, czy to on jest po prostu nieodpowiednim partnerem. Nie mam dużego doświadczenia w związkach, zawsze trwały raczej krótko, więc tych kłótni nie było zbyt wiele. Teraz mija rok odkąd jestem z partnerem i kłócimy się kilka razy dziennie - głównie o błahostki, ale takie, które ciągle się powtarzają. Jak to wygląda u was? Czy kłótnie zdarzają się raz na jakiś czas czy jednak częściej?
- koparka_walec
- Channelka
Jakie to błahostki?Klaudia.sm pisze: ↑czw maja 14, 2026 7:23 pm Teraz mija rok odkąd jestem z partnerem i kłócimy się kilka razy dziennie - głównie o błahostki, ale takie, które ciągle się powtarzają. Jak to wygląda u was? Czy kłótnie zdarzają się raz na jakiś czas czy jednak częściej?
- Oliwkowa888
- Koczkodan