Start
Mój profil

Bieganie

Moderatorzy: KasandraCwir, verysweetcherry
zuzi__
Mokra Włoszka

Bomb Bieganie

Post autor: zuzi__ »

Hej, nie mogłam znaleźć podobnego wątku ale czy są tu dziewczyny, które biegają? Chciałabym zacząć ale jestem totalnie zielona w temacie… nawet nie mam butów do biegania (i tu też bym poprosiła o polecenie jakiś na początek, w miarę rozsądnej cenie). Macie jakieś rady jak zacząć? Czy ustalić sobie jakiś cel kilometrowy? Jak najlepiej do tego podejść żeby się nie zrazić 😕
Awatar użytkownika
Herbatazmiodem
LouiBag

Post autor: Herbatazmiodem »

Jak chcesz zacząć, to ciuchy czy buty Ci nie są potrzebne. Jak wejdzie rutyna to śmiało możesz zainwestować w buty.
Zacznij krótsze dystanse, jeśli nigdy nie biegałaś. Spróbuj cztery kilometry na początek. Naucz się oddychać, wczuj się w tempo, które Ci pasuje. Na początku będzie ciężko, nie ma się co oszukiwać. Sprawdź czy Ci ta forma kardio w ogóle pasuje.

Zakupy zostaw na później. Powiedzmy, jak będziesz biegać regularnie przez 7/8 tygodni, skocz po buty. Decathlonowe na początek wystarczą.
Awatar użytkownika
Rabarblador
Bagietka z szarlott

Post autor: Rabarblador »

zuzi__ pisze: ndz kwie 19, 2026 8:37 pm Hej, nie mogłam znaleźć podobnego wątku ale czy są tu dziewczyny, które biegają? Chciałabym zacząć ale jestem totalnie zielona w temacie… nawet nie mam butów do biegania (i tu też bym poprosiła o polecenie jakiś na początek, w miarę rozsądnej cenie). Macie jakieś rady jak zacząć? Czy ustalić sobie jakiś cel kilometrowy? Jak najlepiej do tego podejść żeby się nie zrazić 😕
mi mega pomógł program C25K- są dostępne plany za free na necie
zuzi__
Mokra Włoszka