Shein i problem z paczką/zwrotem
Moderator: verysweetcherryShein i problem z paczką/zwrotem
Hej. Czy ktoś kto często zamawia na shein mógłby się wypowiedzieć?
Rzadko korzystam z tego typu stron i nie za bardzo rozumiem ich proces reklamacji.
Zamówiłam parę rzeczy do domu, paczka dotarła ale niekompletna. Z 5 rzeczy przyszła mi jedna, a na shein pokazuje się informacja ze dotarły wszystkie. Pisalam do nich, odpisali mi że zweryfikowali sprawę i w paczce znajdują się wszystkie produkty i że mam sobie sprawdzić kopertę ponownie. Myślałam że dotrze kolejna paczka, ale poczekałam dwa tygodnie i nic. Napisałam do nich ponownie i znowu ta sama śpiewka i że nie mogą pomóc bo u nich wszystko ok. Coś tutaj można zrobić? Nie była to jakaś gigantyczna kwota bo 120zl ale kurcze, ani paczki ani pieniędzy
Rzadko korzystam z tego typu stron i nie za bardzo rozumiem ich proces reklamacji.
Zamówiłam parę rzeczy do domu, paczka dotarła ale niekompletna. Z 5 rzeczy przyszła mi jedna, a na shein pokazuje się informacja ze dotarły wszystkie. Pisalam do nich, odpisali mi że zweryfikowali sprawę i w paczce znajdują się wszystkie produkty i że mam sobie sprawdzić kopertę ponownie. Myślałam że dotrze kolejna paczka, ale poczekałam dwa tygodnie i nic. Napisałam do nich ponownie i znowu ta sama śpiewka i że nie mogą pomóc bo u nich wszystko ok. Coś tutaj można zrobić? Nie była to jakaś gigantyczna kwota bo 120zl ale kurcze, ani paczki ani pieniędzy
-
Penance
- Milion subskrypcji
- Posty: 4911
- Rejestracja: sob sie 17, 2024 12:19 am
- Instagram: youwouldliketoknow
Hej, rozumiem, że dostałaś tylko 1 z 5 rzeczy, a oni twierdzą, że paczka jest kompletna — to standardowa wymówka Shein. Sprawdź dokładnie w historii zamówienia, czy nie mają osobnych wysyłek (czasem rozdzielają przesyłki). Jeśli nie, to otwórz na ich stronie spór (dispute) — jest tam opcja załączenia zdjęć i opisania, że paczka jest niekompletna. Czekanie dwa tygodnie to za długo, lepiej działać od razu.ELLI3 pisze: ↑sob cze 21, 2025 1:46 am Hej. Czy ktoś kto często zamawia na shein mógłby się wypowiedzieć?
Rzadko korzystam z tego typu stron i nie za bardzo rozumiem ich proces reklamacji.
Zamówiłam parę rzeczy do domu, paczka dotarła ale niekompletna. Z 5 rzeczy przyszła mi jedna, a na shein pokazuje się informacja ze dotarły wszystkie. Pisalam do nich, odpisali mi że zweryfikowali sprawę i w paczce znajdują się wszystkie produkty i że mam sobie sprawdzić kopertę ponownie. Myślałam że dotrze kolejna paczka, ale poczekałam dwa tygodnie i nic. Napisałam do nich ponownie i znowu ta sama śpiewka i że nie mogą pomóc bo u nich wszystko ok. Coś tutaj można zrobić? Nie była to jakaś gigantyczna kwota bo 120zl ale kurcze, ani paczki ani pieniędzy
Jeśli nie otworzysz sporu, nic nie zdziałasz, bo oni „udają”, że wszystko jest ok. Przy kwocie 120 zł warto walczyć, bo to nie tak duża suma, a oddadzą albo wyślą brakujące rzeczy.
Jak płaciłaś kartą lub PayPalem, to masz też dodatkową możliwość reklamacji u nich. Trzymaj się i nie odpuszczaj!
Sprawdzałam już to, pisało że moje przedmioty zostały połączone w jedną paczkę. Od razu jak ją dostałam i brakowało 4 rzeczy to do nich napisałam i wysłałam zdjęcie koperty. Odpisali mi że przekazują sprawę do weryfikacji. Odczekałam dobe, napisałam drugi raz. Po kolejnej dobie oni odpisali że "zweryfikowali że w mojej paczce niczego nie brakowało" i zamknęli zgłoszenie. Wtedy poczekałam te dwa tygodnie bo sądziłam że może faktycznie doślą to osobno ale nie dosłali. Napisałam drugi raz, i tu znowu "nie możemy ci pomoc, po naszej weryfikacji paczka dotarła kompletna". I już nie wiem gdzie mam pisać, korzystałam z tej opcji "złóż bilet"Amnesty pisze: ↑sob cze 21, 2025 11:33 pm Hej, rozumiem, że dostałaś tylko 1 z 5 rzeczy, a oni twierdzą, że paczka jest kompletna — to standardowa wymówka Shein. Sprawdź dokładnie w historii zamówienia, czy nie mają osobnych wysyłek (czasem rozdzielają przesyłki). Jeśli nie, to otwórz na ich stronie spór (dispute) — jest tam opcja załączenia zdjęć i opisania, że paczka jest niekompletna. Czekanie dwa tygodnie to za długo, lepiej działać od razu.
Jeśli nie otworzysz sporu, nic nie zdziałasz, bo oni „udają”, że wszystko jest ok. Przy kwocie 120 zł warto walczyć, bo to nie tak duża suma, a oddadzą albo wyślą brakujące rzeczy.
Jak płaciłaś kartą lub PayPalem, to masz też dodatkową możliwość reklamacji u nich. Trzymaj się i nie odpuszczaj!
-
Penance
- Milion subskrypcji
- Posty: 4911
- Rejestracja: sob sie 17, 2024 12:19 am
- Instagram: youwouldliketoknow
spróbuj jeszcze otworzyć oficjalny spór przez szczegóły zamówienia — tam powinna być opcja "otwórz spór" (nie tylko bilet). Wtedy można dołączyć zdjęcia i opisać dokładnie problem — to trochę inna ścieżka niż samo zgłoszenie przez bilet.ELLI3 pisze: ↑ndz cze 22, 2025 1:50 am Sprawdzałam już to, pisało że moje przedmioty zostały połączone w jedną paczkę. Od razu jak ją dostałam i brakowało 4 rzeczy to do nich napisałam i wysłałam zdjęcie koperty. Odpisali mi że przekazują sprawę do weryfikacji. Odczekałam dobe, napisałam drugi raz. Po kolejnej dobie oni odpisali że "zweryfikowali że w mojej paczce niczego nie brakowało" i zamknęli zgłoszenie. Wtedy poczekałam te dwa tygodnie bo sądziłam że może faktycznie doślą to osobno ale nie dosłali. Napisałam drugi raz, i tu znowu "nie możemy ci pomoc, po naszej weryfikacji paczka dotarła kompletna". I już nie wiem gdzie mam pisać, korzystałam z tej opcji "złóż bilet"
Wprost zaznacz, że jeśli sprawa nie zostanie rozwiązana, zgłosisz to do UOKiK (Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów), bo to nie jest zgodne z prawem — zamówiłaś 5 rzeczy, dostałaś 1, a oni udają, że wszystko ok. Czasem jak się wspomni o UOKiK, to nagle jednak "odkrywają" błąd.
Jeśli płaciłaś PayPalem albo kartą, to też możesz zgłosić do banku albo PayPala, że towar nie został w pełni dostarczony — oni często pomagają odzyskać pieniądze.
Trzymam kciuki, żeby się udało, bo ewidentnie próbują to zamieść pod dywan...
Kurcze nie widzę nigdzie opcji sporu, ale nie odpowiadałam już im na "złóż bilet" i wysłali mi kolejną wiadomość z prośbą o pozytywną ocenęAmnesty pisze: ↑ndz cze 22, 2025 10:15 am spróbuj jeszcze otworzyć oficjalny spór przez szczegóły zamówienia — tam powinna być opcja "otwórz spór" (nie tylko bilet). Wtedy można dołączyć zdjęcia i opisać dokładnie problem — to trochę inna ścieżka niż samo zgłoszenie przez bilet.
Wprost zaznacz, że jeśli sprawa nie zostanie rozwiązana, zgłosisz to do UOKiK (Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów), bo to nie jest zgodne z prawem — zamówiłaś 5 rzeczy, dostałaś 1, a oni udają, że wszystko ok. Czasem jak się wspomni o UOKiK, to nagle jednak "odkrywają" błąd.
Jeśli płaciłaś PayPalem albo kartą, to też możesz zgłosić do banku albo PayPala, że towar nie został w pełni dostarczony — oni często pomagają odzyskać pieniądze.
Trzymam kciuki, żeby się udało, bo ewidentnie próbują to zamieść pod dywan...
I tak się zastanawiam, bo odpisali o "weryfikacji na magazynie", niby jak mogliby to sprawdzić? Myślę że to ściema bo teraz wchodzi słowo przeciwko słowu. Ja mówię że paczka nie dotarła, oni że wszystko jest. I nie można udowodnić kto ma rację bo przecież nie wyślę im zdjęcia czegoś czego nie dostałam
-
Penance
- Milion subskrypcji
- Posty: 4911
- Rejestracja: sob sie 17, 2024 12:19 am
- Instagram: youwouldliketoknow
ELLI3 pisze: ↑ndz cze 22, 2025 11:39 am Kurcze nie widzę nigdzie opcji sporu, ale nie odpowiadałam już im na "złóż bilet" i wysłali mi kolejną wiadomość z prośbą o pozytywną ocenę![]()
I tak się zastanawiam, bo odpisali o "weryfikacji na magazynie", niby jak mogliby to sprawdzić? Myślę że to ściema bo teraz wchodzi słowo przeciwko słowu. Ja mówię że paczka nie dotarła, oni że wszystko jest. I nie można udowodnić kto ma rację bo przecież nie wyślę im zdjęcia czegoś czego nie dostałam
No jasne, to jest ściema — oni żadnej realnej weryfikacji nie robią. Napisz im jeszcze raz, że jeśli nie rozwiążą sprawy, zgłosisz to do UOKiK. Płaciłaś Blikiem, więc przez bank raczej nie odzyskasz, ale zawsze możesz zgłosić do ochrony konsumentów — często wtedy nagle zmieniają ton.
Nie odpuszczaj.
Czasami mam wrażenie że te ich wiadomości są kopiuj wklej bo dostałam wszystkie w podobnym tonie na zasadzie "przykro nam nie możemy ci pomóc, weryfikowaliśmy sprawę na magazynie blablabla". Odpisałam im teraz na te prośbę o ocenę że w takim razie zgłaszam sprawę dalej i zobaczę co mi odpowiedzą. Ale generalnie często się to zdarza że oni nie wysyłają przedmiotów w tych łączonych paczkach? To było moje dopiero 4 zamówienie od nich o ile dobrze kojarze (niezbyt ufam tego typu sklepom i chyba słusznie) raz pamiętam że dostałam słuchawkę prysznicową która była złamana, ale po wysłaniu im zdjęcia w ciągu może 3 dni miałam zwrot pieniędzy bez problemu. Teraz od 2 tygodni się wykłócają że wszystko ok i to ja się mylę. Ale tamta sytuacja to z rok temu była, może obsługa klienta im się zmieniłaAmnesty pisze: ↑ndz cze 22, 2025 12:15 pm No jasne, to jest ściema — oni żadnej realnej weryfikacji nie robią. Napisz im jeszcze raz, że jeśli nie rozwiążą sprawy, zgłosisz to do UOKiK. Płaciłaś Blikiem, więc przez bank raczej nie odzyskasz, ale zawsze możesz zgłosić do ochrony konsumentów — często wtedy nagle zmieniają ton.
Nie odpuszczaj.
-
Penance
- Milion subskrypcji
- Posty: 4911
- Rejestracja: sob sie 17, 2024 12:19 am
- Instagram: youwouldliketoknow
Ja mam kilka zamówień i nigdy nie było problemów, jak coś to od razu próbowali załatwić sprawę i albo oddali kasę, albo dosłali.ELLI3 pisze: ↑ndz cze 22, 2025 12:35 pm Czasami mam wrażenie że te ich wiadomości są kopiuj wklej bo dostałam wszystkie w podobnym tonie na zasadzie "przykro nam nie możemy ci pomóc, weryfikowaliśmy sprawę na magazynie blablabla". Odpisałam im teraz na te prośbę o ocenę że w takim razie zgłaszam sprawę dalej i zobaczę co mi odpowiedzą. Ale generalnie często się to zdarza że oni nie wysyłają przedmiotów w tych łączonych paczkach? To było moje dopiero 4 zamówienie od nich o ile dobrze kojarze (niezbyt ufam tego typu sklepom i chyba słusznie) raz pamiętam że dostałam słuchawkę prysznicową która była złamana, ale po wysłaniu im zdjęcia w ciągu może 3 dni miałam zwrot pieniędzy bez problemu. Teraz od 2 tygodni się wykłócają że wszystko ok i to ja się mylę. Ale tamta sytuacja to z rok temu była, może obsługa klienta im się zmieniła
To musi bot odpisywać.
Też mam wrażenie jakby to był bot, no ale niczego póki co nie mogę zrobić poza czekaniem na ich odpowiedź. Ale szczerze mówiąc odechciało mi się cokolwiek zamawiać od nich. Nie da się im w żaden sposób udowodnić że czegoś w tych kopertach brakuje bo zawsze powiedzą że można było samemu wyjąć. Oczywiście, marzy mi się oszukiwać na pierdołach za kilkanaście złotych
-
Rzeka.chaosu
- Currently:Vienna
- Posty: 1140
- Rejestracja: śr lut 26, 2025 4:56 pm
Weryfikacja na magazynie to nic innego jak nagrywanie procesu pakowania i automatyczne ważenie. Teraz magazyny są w dużej części automatyczne. Może poproś o dowód z pakowania. Jeśli nie doślą, to masz podstawę do dalszego sporu.ELLI3 pisze: ↑ndz cze 22, 2025 11:39 am Kurcze nie widzę nigdzie opcji sporu, ale nie odpowiadałam już im na "złóż bilet" i wysłali mi kolejną wiadomość z prośbą o pozytywną ocenę![]()
I tak się zastanawiam, bo odpisali o "weryfikacji na magazynie", niby jak mogliby to sprawdzić? Myślę że to ściema bo teraz wchodzi słowo przeciwko słowu. Ja mówię że paczka nie dotarła, oni że wszystko jest. I nie można udowodnić kto ma rację bo przecież nie wyślę im zdjęcia czegoś czego nie dostałam
O, nie pomyślałam o tym żeby poprosić o dowód, dzięki! Tylko w jakiej formie im to napisać by byli skłonni dać?Rzeka.chaosu pisze: ↑ndz cze 22, 2025 6:19 pm Weryfikacja na magazynie to nic innego jak nagrywanie procesu pakowania i automatyczne ważenie. Teraz magazyny są w dużej części automatyczne. Może poproś o dowód z pakowania. Jeśli nie doślą, to masz podstawę do dalszego sporu.
-
Rzeka.chaosu
- Currently:Vienna
- Posty: 1140
- Rejestracja: śr lut 26, 2025 4:56 pm
Ja bym po prostu napisała, że potrzebuję dowodu weryfikacji pakowania. Inaczej dla mnie towar nie został wysłany (bład jest po ich stronie, a nie np. kuriera) i zgłaszam dalej.
A to zaskoczona jestem że z nimi takie problemy. Ja zamawiam od dawna i nigdy nie miałam niekompletnego zamówienia ba nawet nigdy się nie pomylili z niczym.
Oni często rozdzielają te zamówienia np. jedna rzecz przyjdzie szybciej reszta później tylko te koperty marnują
Oni często rozdzielają te zamówienia np. jedna rzecz przyjdzie szybciej reszta później tylko te koperty marnują
No też się zdziwiłam że taka gigantyczna firma może mieć nieogarnięty serwis logistyczny.. Też myślałam że reszta jeszcze dotrze w innej kopercie, ale gdyby miała to byłoby chociaz powiadomienie w aplikacji. tymczasem znowu dostałam te samą odpowiedź że "bardzo nam przykro ale nie możemy ci pomóc". Więc chyba odpuszczę bo już leci trzeci tydzień jak się z tym bawię i cokolwiek do nich nie napisałam to nic nowego nie wynika. Zawsze jest ta sama odpowiedź tylko innymi słowami.Juliett.g pisze: ↑wt cze 24, 2025 12:30 am A to zaskoczona jestem że z nimi takie problemy. Ja zamawiam od dawna i nigdy nie miałam niekompletnego zamówienia ba nawet nigdy się nie pomylili z niczym.
Oni często rozdzielają te zamówienia np. jedna rzecz przyjdzie szybciej reszta później tylko te koperty marnują![]()
I żeby zaraz ktoś tu nie wyskoczył z tekstem "olaboga marnujesz pieniądze", to tak - żal mi tych 120zl. Ale z drugiej strony to nie jest aż tak ogromna kwota żebym poświęciła kolejny miesiąc na odzyskiwanie tego bo wystarczająco dużo czasu zmarnowałam na nic
-
Penance
- Milion subskrypcji
- Posty: 4911
- Rejestracja: sob sie 17, 2024 12:19 am
- Instagram: youwouldliketoknow
Zgłoś to do Europejskiego Centrum Konsumenckiego (https://konsument.gov.pl/) — oni pomagają w takich sprawach z zagranicznymi sklepami jak Shein. Możesz też wysłać skargę do UOKiK (https://uokik.gov.pl/formularz.php), żeby zgłosili nieprawidłowości.ELLI3 pisze: ↑wt cze 24, 2025 9:57 am No też się zdziwiłam że taka gigantyczna firma może mieć nieogarnięty serwis logistyczny.. Też myślałam że reszta jeszcze dotrze w innej kopercie, ale gdyby miała to byłoby chociaz powiadomienie w aplikacji. tymczasem znowu dostałam te samą odpowiedź że "bardzo nam przykro ale nie możemy ci pomóc". Więc chyba odpuszczę bo już leci trzeci tydzień jak się z tym bawię i cokolwiek do nich nie napisałam to nic nowego nie wynika. Zawsze jest ta sama odpowiedź tylko innymi słowami.
I żeby zaraz ktoś tu nie wyskoczył z tekstem "olaboga marnujesz pieniądze", to tak - żal mi tych 120zl. Ale z drugiej strony to nie jest aż tak ogromna kwota żebym poświęciła kolejny miesiąc na odzyskiwanie tego bo wystarczająco dużo czasu zmarnowałam na nic
Nie ma co się z nimi dalej użerać samemu