Start
Wiadomości
Ulubione
Mój profil

Noszesztuke - jakosc, wysylka, zwroty

Moderator: verysweetcherry
fasola71
ŚpioszkiKenzo
Posty: 4
Rejestracja: pt sie 02, 2024 11:17 pm

Noszesztuke - jakosc, wysylka, zwroty

Post autor: fasola71 »

Czesc, czekam juz poltora miesiaca na swoje zamówienie. Widzialam poprzednie posty o ich sukienkach i opryskliwych odpowiedziach na komentarze.

Czy aktualnie sukienki to obcisle sztywne kondomy?

Rozwazam anulowanie zamowienia, bo szkoda mi realnie tych pieniedzy, które bym musiała wydać na zwrot sukienek..
xyzerna
DramaQueen
Posty: 2534
Rejestracja: sob sty 13, 2024 7:27 pm

Post autor: xyzerna »

Mam rzeczy z noszesztuke z początków działania firmy - złoto rzeczy nie do zajechania

Problemy zaczęły się przy kolekcji bambusowej gdzie zaczęły się problemy z materiałem

Potem było tylko gorzej xD masakryczny marketing, złe traktowanie klientów. Jako jedna z “pierwszych” stałych klientek byłam na początku traktowana super a jak złożyłam reklamację ignorowano mnie

W ogóle co to za screen wstawiony xD
Załączniki
fw_1736400624445.jpg
fw_1736400624445.jpg (116.29 KiB) Przejrzano 3287 razy
fasola71
ŚpioszkiKenzo
Posty: 4
Rejestracja: pt sie 02, 2024 11:17 pm

Post autor: fasola71 »

Dzięki!

Tak, widziałam to.

Od kiedy ręcznie to szyją? przecież zlecają to szwalniom, jest to szyte na maszynach.
Chińskie marki też szyją "ręcznie", bo przeciez ktoś musi ten materiał wkładać pod stopkę maszyny do szycia.

Nie zmienia to faktu, że jestem wk%^$ona, bo teraz na fb pod czyimś postem napisali, że pisali ponownie ludziom 14 grudnia maila z pytaniem kto potrzebuje na święta. Chociaż im wcześniej pisalam maila ze potrzebuję ja. I to olali.

Dostałam też 30 grudnia z dupy promocyjny kod zniżkowy na kolejne zamówienia jako pocieszenie, ale sory, myślą, że mnie to pocieszy? Fakt, że mam wdupić kolejne grube pieniądze i czekać kolejne miesiące? XD big fail moim zdaniem. Wolałabym dostać ofertę darmowego zwrotu do nich.

Kolejna sprawa, że w wiadomosciach prywatnych pisali mi, że maksymalnie będę czekać do 21 roboczych. Minęło na tą chwilę juz 28. I jak widzę te stories wrzucane przez nich na Instagramie, że nie rozumieją skąd oburzenie wśród klientów, to wkurw rośnie mi jeszcze bardziej.
Bo wiedząc jaki mają burdel każdego roku na Black Friday, mogli by tak czy siak zaplanować uszycie najpopulariejszych sukienek wprzód.
Mogli by chociaż okazać odrobinę skruchy i pokory, a nie mieć pretensje do klientów, bo przecież slow fashion i *uj.
IstneKongo

Post autor: IstneKongo »

xyzerna pisze: czw sty 09, 2025 6:30 am Mam rzeczy z noszesztuke z początków działania firmy - złoto rzeczy nie do zajechania

Problemy zaczęły się przy kolekcji bambusowej gdzie zaczęły się problemy z materiałem

Potem było tylko gorzej xD masakryczny marketing, złe traktowanie klientów. Jako jedna z “pierwszych” stałych klientek byłam na początku traktowana super a jak złożyłam reklamację ignorowano mnie

W ogóle co to za screen wstawiony xD
No tak, bo przecież nie istnieje NIC pomiędzy czekaniem 2137 dni roboczych na (teraz już) wątpliwej jakości ciuch, który wygląda jak z Bershki, a czekaniem 5 sekund na plastikową szmatę z Shein. Wizerunkowy strzał w kolano z udostępnianiem i lajkowaniem tych komentarzy. Widziałam, że polubili nawet coś w stylu "tiktokowe dzieciaczki się spłakały". I to jest poważna firma? Jeśli chcą się jeszcze jakkolwiek liczyć na rynku wśród dojrzałych marek, to polecam zatrudnienie do roli 'twarzy' firmy kogoś kto ma więcej niż 16 lat mentalnie. To nie jest miejsce na yasss, slay, tylko na godny customer service.
IstneKongo

Post autor: IstneKongo »

Swoją drogą, też dostawałam od nich maile o opóźnieniach, i każdorazowo mnie skręcało na ich treść. 'Hej bestie <3 sorki, ale twoje zamówienie się opóźni 🥺 manifestujemy, żeby przesyłka szybko do cb trafiła <3' (jest to oczywiście hiperbola, ale sens taki sam). No kurde xD może mam kija w dupie, a może jestem za stara na taką komunikację, ale nie oczekuję żadnego "budowania społeczności" ze strony marek dla młodych dziewczyn, tylko zaopiekowania się mną jako płacącemu im klientowi. Nie szukam koleżanek, a jakbym szukała, to nie w tak infantylny sposób. Jak czytam te ich wysrywy mailowe czy na SoMe to poważnie się zastanawiam czy nie siedzi po drugiej stronie Lila Janowska czy jakaś inna Dominika Bestie Uznańska, to właśnie ten poziom intelektualny. 222 🪬 slay queen <3

Btw na Wolcie robią to samo i nienawidzę tego równie mocno!

Rant over
fasola71
ŚpioszkiKenzo
Posty: 4
Rejestracja: pt sie 02, 2024 11:17 pm

Post autor: fasola71 »

Łaskawie po półtora miesiąca przyszły moje sukienki..

Materiał - pierwsze wrażenie, jak plastikowa dzianina z shein. Sklad to 75% wiskoza, 20% poliester i 5% elastan.
Serio, spodziewałam się czegoś super po całym tym hype na instagramie. A tak to wygląda jak plastikowe grubo tkane świecące się gówno.

Są mega ciasne w tyłku. Ok, mam trochę JLo, ale odciskają się strasznie majtki i sukienka ściąga mi majtki z tyłka :D

Zamówiłam classic dress na tych szerszych ramiączkach - jedną do kolan, drugą długą, obie w tym saym rozmiarze. Ta do kolan ma o wiele mniejsze wykrojenie pod pachami i doslownie wbija mi się w pachy i jest o 1,5 cm węższa niż ta sama długa sukienka. Ja rozumiem, że w szwalni to tak wyjdzie, jak się krawcowej wsadzi pod stopkę maszyny, ale bez przesady.

Zamówiłam też longsleeve dress, i tak jak kocham mega długie rękawki, tak w tym przypadku są mega za długie.
Rozmiar ten sam co dwie poprzednie, ale w udach jest tak wąsko, że czuje duży dyskomfort i nie da się w tym chodzić, wydaje się też być o wiele któsza, niż classic.

Nie są warte nawet tej ceny co kupiłam na Black Friday.. tym bardziej, co widzę co udostępniają na social mediach. Szykanowanie ludzi niezadowolonych z obsługi i z tego, że obiecują max do 21 roboczych, a i tak "sorki bejba, taki mamy stajl, jesteśmy slow faszyn, twoje niezadowolenie to hejt! "
IstneKongo

Post autor: IstneKongo »

fasola71 pisze: wt sty 14, 2025 2:29 pm Łaskawie po półtora miesiąca przyszły moje sukienki..

Materiał - pierwsze wrażenie, jak plastikowa dzianina z shein. Sklad to 75% wiskoza, 20% poliester i 5% elastan.
Serio, spodziewałam się czegoś super po całym tym hype na instagramie. A tak to wygląda jak plastikowe grubo tkane świecące się gówno.

Są mega ciasne w tyłku. Ok, mam trochę JLo, ale odciskają się strasznie majtki i sukienka ściąga mi majtki z tyłka :D

Zamówiłam classic dress na tych szerszych ramiączkach - jedną do kolan, drugą długą, obie w tym saym rozmiarze. Ta do kolan ma o wiele mniejsze wykrojenie pod pachami i doslownie wbija mi się w pachy i jest o 1,5 cm węższa niż ta sama długa sukienka. Ja rozumiem, że w szwalni to tak wyjdzie, jak się krawcowej wsadzi pod stopkę maszyny, ale bez przesady.

Zamówiłam też longsleeve dress, i tak jak kocham mega długie rękawki, tak w tym przypadku są mega za długie.
Rozmiar ten sam co dwie poprzednie, ale w udach jest tak wąsko, że czuje duży dyskomfort i nie da się w tym chodzić, wydaje się też być o wiele któsza, niż classic.

Nie są warte nawet tej ceny co kupiłam na Black Friday.. tym bardziej, co widzę co udostępniają na social mediach. Szykanowanie ludzi niezadowolonych z obsługi i z tego, że obiecują max do 21 roboczych, a i tak "sorki bejba, taki mamy stajl, jesteśmy slow faszyn, twoje niezadowolenie to hejt! "
Te nowe ciuchy nawet się nie umywają do kolekcji bambusowej, którą mieli 2 (3?) lata temu. Jakość była bardzo dobra, i noszę do dziś. Te nowe składem ciuchy leżą i się kurzą w szafie.
Neisseria98
RoyalBaby
Posty: 15
Rejestracja: sob gru 28, 2024 7:13 pm

Post autor: Neisseria98 »

A co sądzicie o ich akcji ze stypendium dla 3 osób?
xyzerna
DramaQueen
Posty: 2534
Rejestracja: sob sty 13, 2024 7:27 pm

Post autor: xyzerna »

Neisseria98 pisze: śr kwie 30, 2025 4:19 pm A co sądzicie o ich akcji ze stypendium dla 3 osób?
wyniki są... omineli jeden etap konkursu i nie oglosili zwyciezcow, w komentarzach ,mała drama
Neisseria98
RoyalBaby
Posty: 15
Rejestracja: sob gru 28, 2024 7:13 pm

Post autor: Neisseria98 »

xyzerna pisze: śr maja 07, 2025 3:30 pm wyniki są... omineli jeden etap konkursu i nie oglosili zwyciezcow, w komentarzach ,mała drama
Co ciekawe wybrali takie osoby, które mogą współpracować z nimi później xd
xyzerna
DramaQueen
Posty: 2534
Rejestracja: sob sty 13, 2024 7:27 pm

Post autor: xyzerna »

Neisseria98 pisze: czw maja 08, 2025 7:40 pm Co ciekawe wybrali takie osoby, które mogą współpracować z nimi później xd
Chyba jedna ze zwyciężczyń jest Aleksandra Grela która była modelką w firmie Mileny
Neisseria98
RoyalBaby
Posty: 15
Rejestracja: sob gru 28, 2024 7:13 pm

Post autor: Neisseria98 »

No i tyle z tego stypendium. Trochę smutne, bo masa ludzi się napracowała z tymi zgłoszeniami.
Awatar użytkownika
Zaczarowanagenowefa
Gacie z oceanu
Posty: 44
Rejestracja: pt cze 13, 2025 1:08 am

Post autor: Zaczarowanagenowefa »

Jakiś czas temu zamówiłam od nich bluzę, na codzień noszę rozmiar S lub czasem XS, zależy od sklepu. Według wymiarów dostępnych na stronie zamówiłam bluzę w rozmiarze XS/S (co już jest trochę irytujące samo w sobie, że nie można zamówić konkretnego rozmiaru tylko rozmiar w założeniu ma pasować zarówno na osoby o rozmiarze S jak i XS). Bluza przyszła dosyć krótka, ściągacz jest naprawdę ciasny przez co bluza podczas ruchu podwija się aż do talii, mam wrażenie że na modelce ze zdjęcia poglądowego ta bluza wyglądała i układała się totalnie inaczej, natomiast mimo wszystko jest to bardzo ładnie wykonana, mięsista bluza. Ze względu na jakość wykonania tej bluzy postanowiłam dać im drugą szansę i również kierując się wymiarami podanymi na stronie zamówiłam czarne spódnico-spodenki i również czarny top na jedno ramię
, oba ciuchy w rozmiarze XS/S. Spódniczka jest bardzo ciasna i gruba, mało komfortowa do noszenia, dodatkowo odbiega kolorem od topu, jest to zupełnie inny odcień czarnego. Sam top leży bardzo ładnie natomiast metka została wszyta w taki sposób że wygląda na pierwszy rzut oka jak słabo wykonany ciuch z shein, po zewnętrznej stronie topu wychodzą nitki i widać nierówne szwy. Ja rozumiem, że kupując na takim właśnie shein można się spodziewać tego że metka będzie kiepsko wszyta i ubrania będą się od siebie różnić odcieniem tego samego koloru, ale zamawiając z firmy, która reklamuje się jako slow fashion i ma dostępne 6 kolorów do wyboru człowiek po 1 spodziewa się pasujących kolorów a po 2 starannego wykonania. Raczej niczego już od nich więcej nie zamówię