Start
Mój profil

Damian Pachacz

Moderator: verysweetcherry
Awatar użytkownika
polkakibolka
GreckieWakacje

Damian Pachacz

Post autor: polkakibolka »

Damian Pachacz - jego mama publikuje apel na temat śmierci syna. Podobno samob* , ale co ciekawe jest już drugim chłopakiem niejakiej Magdy który też wyskoczył z okna. Pierwszy miał na imię Adrian. Co myślicie ?
Mocne słowa jak na nastolatkę.
KrwawaMary
DamaZpowiśla

Post autor: KrwawaMary »

Coś mi świta, że jest tu już o nim wątek.
Awatar użytkownika
polkakibolka
GreckieWakacje

Post autor: polkakibolka »

KrwawaMary pisze: wt wrz 30, 2025 8:36 pm Coś mi świta, że jest tu już o nim wątek.
No właśnie nie mogłam znaleść dlatego utworzyłam
Mocne słowa jak na nastolatkę.
Klaudia123Klaud
Siatkarka

Post autor: Klaudia123Klaud »

Kezuvlog też wrzucił o tej sprawie film. I no możliwe, że sam wyskoczył (choć gdzieś mi mignęło, że był aż za bardzo pod wpływem żeby wyskakiwać - ale no nie znam się). Tylko czemu ta dziewczyna tak kłamie? Że nie był pobity, a spadając się pokaleczył - choć rany były w trakcie gojenia, że ta karteczka z numerem to jakieś parametry do gry, albo że została podrzucona przez mamę. O śmierci obu chłopaków napisała na fb, ale przy Damiana podkreśliła że zgubiła telefon, w samych zeznaniach też coś było, że się przestraszyła że zgubiła telefon i potem faktycznie go zgubiła? Może coś na nim było
kaktuch
Siatkarka

Post autor: kaktuch »

Nie wszystkie aspekty śmierci Damiana zostały tu poruszone, Kezuvlog w podcascie mówi więcej niż gdziekolwiek było, ale i tak jeszcze nie wszystko.
Tam naprawdę jest wiele nieścisłości i zaprzeczeń, choćby w zeznaniach niby świadków.
Awatar użytkownika
berry blast
Kciuk

Post autor: berry blast »

kaktuch pisze: pn paź 06, 2025 1:02 pm Nie wszystkie aspekty śmierci Damiana zostały tu poruszone, Kezuvlog w podcascie mówi więcej niż gdziekolwiek było, ale i tak jeszcze nie wszystko.
Tam naprawdę jest wiele nieścisłości i zaprzeczeń, choćby w zeznaniach niby świadków.