Start
Mój profil

Kosmetyki DIY

Moderatorzy: KasandraCwir, verysweetcherry
Awatar użytkownika
Fjoki
WążNaTshircie

Info Kosmetyki DIY

Post autor: Fjoki »

Hej,
Nie znalazłam takiego tematu, więc zakładam.
Czy są tu osoby same eksperymentujące, kupujące ma ZSK, BU czy innych tego typu stronach? Osoby mające również wiedzę o łączeniu/niełączeniu składników?
Kto jest w cyrku ten się nie śmieje
astronautka123

Post autor: astronautka123 »

Fjoki pisze: pn sty 19, 2026 8:12 pm Hej,
Nie znalazłam takiego tematu, więc zakładam.
Czy są tu osoby same eksperymentujące, kupujące ma ZSK, BU czy innych tego typu stronach? Osoby mające również wiedzę o łączeniu/niełączeniu składników?
Swego czasu kupowałam dużo z Biochemii urody. Ale nie znam się na łączeniu składników, po prostu robiłam wg instrukcji ;P
Karina WWO
Channelka

Post autor: Karina WWO »

Olejki do mycia mam z BU i tylko tych używam. Nie noszę makijażu na codzień więc wystarcza.
Jeszcze miałam serum booster miedziowy i był ok.
Awatar użytkownika
Fjoki
WążNaTshircie

astronautka123 pisze: śr sty 21, 2026 5:56 pm Swego czasu kupowałam dużo z Biochemii urody. Ale nie znam się na łączeniu składników, po prostu robiłam wg instrukcji ;P
A tylko z BU korzystałaś? Zdarzyło Ci się z ZSK? Widziałam, że ostatnio więcej się tego pojawiło, a zorientowałam się, że mazideł już nie ma. A szukam jakiegoś fajnego toniku kwasowego.
Awatar użytkownika
Fjoki
WążNaTshircie

Karina WWO pisze: czw sty 22, 2026 1:31 pm Olejki do mycia mam z BU i tylko tych używam. Nie noszę makijażu na codzień więc wystarcza.
Jeszcze miałam serum booster miedziowy i był ok.
Dzięki za opinię!
astronautka123

Fjoki pisze: czw lut 05, 2026 7:43 pm A tylko z BU korzystałaś? Zdarzyło Ci się z ZSK? Widziałam, że ostatnio więcej się tego pojawiło, a zorientowałam się, że mazideł już nie ma. A szukam jakiegoś fajnego toniku kwasowego.
Tak, zrób sobie krem też brałam i mazidła jak byly też testowałam. Biochemia była najłatwiejsza w obsłudze ;)