Strona 1 z 2
Sieciówki - pytania i odpowiedzi
: pn lip 01, 2024 6:49 pm
autor: Sarcia
Hej laski!
Stwierdziłam, że założę taki temat w którym będziemy mogły zadawać pytania związane z sieciówkami, a osoby które pracują w konkretnych sklepach będą mogły nam na nie odpowiedzieć.
Re: Sieciówki - pytania i odpowiedzi
: pn lip 01, 2024 6:53 pm
autor: Sarcia
Ja zacznę.
Otóż mam pytanie do pracowników LPP, chociaż nie wiem czy te zasady będą się jakoś znacznie różnić od innych sklepów.
Słuchajcie, zamówiłam sobie marynarkę na wyprzedaży i jestem wręcz pewna, że przyszła ona do mnie używana.
Wyciągając ją z paczki aż zrobiło mi się niedobrze od zapachu potu jaki się z niej wydzielał. Minęły 3 dni "wietrzenia" marynarki a ona nadal śmierdzi. Nie ma opcji, żeby ktoś ją tylko przymierzył... Czy jest opcja żeby to jakoś zareklamować czy nie ma co się bawić?
Dodam, że nie ma opcji żeby odesłać produkt i zamówić nowy, bo marynarka aktualnie widnieje jako wyprzedana.
Re: Sieciówki - pytania i odpowiedzi
: wt lip 02, 2024 12:25 pm
autor: Arzena
Sarcia pisze: ↑pn lip 01, 2024 6:53 pm
Ja zacznę.
Otóż mam pytanie do pracowników LPP, chociaż nie wiem czy te zasady będą się jakoś znacznie różnić od innych sklepów.
Słuchajcie, zamówiłam sobie marynarkę na wyprzedaży i jestem wręcz pewna, że przyszła ona do mnie używana.
Wyciągając ją z paczki aż zrobiło mi się niedobrze od zapachu potu jaki się z niej wydzielał. Minęły 3 dni "wietrzenia" marynarki a ona nadal śmierdzi. Nie ma opcji, żeby ktoś ją tylko przymierzył... Czy jest opcja żeby to jakoś zareklamować czy nie ma co się bawić?
Dodam, że nie ma opcji żeby odesłać produkt i zamówić nowy, bo marynarka aktualnie widnieje jako wyprzedana.
Wiesz co ja bym się nie bawiła w reklamację i odesłała/oddała,bo i tak jedyne co otrzymasz to zwrot hajsu,skoro rzeczy nie ma. Idź do sklepu stacjonarnego,powiedz jaka sytuacja i oddaj. Nie ta rzecz to inna
Re: Sieciówki - pytania i odpowiedzi
: wt lip 02, 2024 9:24 pm
autor: Kicak88
Sarcia pisze: ↑pn lip 01, 2024 6:53 pm
Ja zacznę.
Otóż mam pytanie do pracowników LPP, chociaż nie wiem czy te zasady będą się jakoś znacznie różnić od innych sklepów.
Słuchajcie, zamówiłam sobie marynarkę na wyprzedaży i jestem wręcz pewna, że przyszła ona do mnie używana.
Wyciągając ją z paczki aż zrobiło mi się niedobrze od zapachu potu jaki się z niej wydzielał. Minęły 3 dni "wietrzenia" marynarki a ona nadal śmierdzi. Nie ma opcji, żeby ktoś ją tylko przymierzył... Czy jest opcja żeby to jakoś zareklamować czy nie ma co się bawić?
Dodam, że nie ma opcji żeby odesłać produkt i zamówić nowy, bo marynarka aktualnie widnieje jako wyprzedana.
Trochę się podepnę. Też zamówiłam marynarkę, konkretnie z Mohito. Przyszła kompletnie inna niż na zdjęciu. Założyłam ją tylko na chwilę, ale wyglądała tragicznie i odesłałam ją. Odrzucili mi zwrot bo stwierdzili że było czuć na niej perfumy. Nie zwróciłam uwagi jak ją odpakowałam czy było na niej coś czuć
mają mi ją odesłać i zastanawiam się czy jak pójdę do sklepu spróbować oddać to czy oni zobaczą w systemie, że miałam odmowę zwrotu?
Re: Sieciówki - pytania i odpowiedzi
: wt lip 02, 2024 9:28 pm
autor: Arzena
Kicak88 pisze: ↑wt lip 02, 2024 9:24 pm
Sarcia pisze: ↑pn lip 01, 2024 6:53 pm
Ja zacznę.
Otóż mam pytanie do pracowników LPP, chociaż nie wiem czy te zasady będą się jakoś znacznie różnić od innych sklepów.
Słuchajcie, zamówiłam sobie marynarkę na wyprzedaży i jestem wręcz pewna, że przyszła ona do mnie używana.
Wyciągając ją z paczki aż zrobiło mi się niedobrze od zapachu potu jaki się z niej wydzielał. Minęły 3 dni "wietrzenia" marynarki a ona nadal śmierdzi. Nie ma opcji, żeby ktoś ją tylko przymierzył... Czy jest opcja żeby to jakoś zareklamować czy nie ma co się bawić?
Dodam, że nie ma opcji żeby odesłać produkt i zamówić nowy, bo marynarka aktualnie widnieje jako wyprzedana.
Trochę się podepnę. Też zamówiłam marynarkę, konkretnie z Mohito. Przyszła kompletnie inna niż na zdjęciu. Założyłam ją tylko na chwilę, ale wyglądała tragicznie i odesłałam ją. Odrzucili mi zwrot bo stwierdzili że było czuć na niej perfumy. Nie zwróciłam uwagi jak ją odpakowałam czy było na niej coś czuć
mają mi ją odesłać i zastanawiam się czy jak pójdę do sklepu spróbować oddać to czy oni zobaczą w systemie, że miałam odmowę zwrotu?
Nie zobaczą,zwracaj i im się nie dawaj
Re: Sieciówki - pytania i odpowiedzi
: wt lip 02, 2024 9:40 pm
autor: Kicak88
Arzena pisze: ↑wt lip 02, 2024 9:28 pm
Kicak88 pisze: ↑wt lip 02, 2024 9:24 pm
Sarcia pisze: ↑pn lip 01, 2024 6:53 pm
Ja zacznę.
Otóż mam pytanie do pracowników LPP, chociaż nie wiem czy te zasady będą się jakoś znacznie różnić od innych sklepów.
Słuchajcie, zamówiłam sobie marynarkę na wyprzedaży i jestem wręcz pewna, że przyszła ona do mnie używana.
Wyciągając ją z paczki aż zrobiło mi się niedobrze od zapachu potu jaki się z niej wydzielał. Minęły 3 dni "wietrzenia" marynarki a ona nadal śmierdzi. Nie ma opcji, żeby ktoś ją tylko przymierzył... Czy jest opcja żeby to jakoś zareklamować czy nie ma co się bawić?
Dodam, że nie ma opcji żeby odesłać produkt i zamówić nowy, bo marynarka aktualnie widnieje jako wyprzedana.
Trochę się podepnę. Też zamówiłam marynarkę, konkretnie z Mohito. Przyszła kompletnie inna niż na zdjęciu. Założyłam ją tylko na chwilę, ale wyglądała tragicznie i odesłałam ją. Odrzucili mi zwrot bo stwierdzili że było czuć na niej perfumy. Nie zwróciłam uwagi jak ją odpakowałam czy było na niej coś czuć
mają mi ją odesłać i zastanawiam się czy jak pójdę do sklepu spróbować oddać to czy oni zobaczą w systemie, że miałam odmowę zwrotu?
Nie zobaczą,zwracaj i im się nie dawaj
Dzięki będę próbować, bałam się że będę 200 zł w plecy
Re: Sieciówki - pytania i odpowiedzi
: wt lip 02, 2024 10:00 pm
autor: Arzena
Kicak88 pisze: ↑wt lip 02, 2024 9:40 pm
Arzena pisze: ↑wt lip 02, 2024 9:28 pm
Kicak88 pisze: ↑wt lip 02, 2024 9:24 pm
Trochę się podepnę. Też zamówiłam marynarkę, konkretnie z Mohito. Przyszła kompletnie inna niż na zdjęciu. Założyłam ją tylko na chwilę, ale wyglądała tragicznie i odesłałam ją. Odrzucili mi zwrot bo stwierdzili że było czuć na niej perfumy. Nie zwróciłam uwagi jak ją odpakowałam czy było na niej coś czuć
mają mi ją odesłać i zastanawiam się czy jak pójdę do sklepu spróbować oddać to czy oni zobaczą w systemie, że miałam odmowę zwrotu?
Nie zobaczą,zwracaj i im się nie dawaj
Dzięki będę próbować, bałam się że będę 200 zł w plecy
To jest ich provlem,że dają takie rzeczy do wysyłki,trzeba walczyć o swoje. Tym bardziej jak tyle zapłaciłaś. Ew. Wywietrz ją jeszcze i wtedy probuj
Re: Sieciówki - pytania i odpowiedzi
: śr lip 03, 2024 10:17 am
autor: Plotkara
Sarcia pisze: ↑pn lip 01, 2024 6:53 pm
Ja zacznę.
Otóż mam pytanie do pracowników LPP, chociaż nie wiem czy te zasady będą się jakoś znacznie różnić od innych sklepów.
Słuchajcie, zamówiłam sobie marynarkę na wyprzedaży i jestem wręcz pewna, że przyszła ona do mnie używana.
Wyciągając ją z paczki aż zrobiło mi się niedobrze od zapachu potu jaki się z niej wydzielał. Minęły 3 dni "wietrzenia" marynarki a ona nadal śmierdzi. Nie ma opcji, żeby ktoś ją tylko przymierzył... Czy jest opcja żeby to jakoś zareklamować czy nie ma co się bawić?
Dodam, że nie ma opcji żeby odesłać produkt i zamówić nowy, bo marynarka aktualnie widnieje jako wyprzedana.
Skoro jest wyprzedana i nie chcesz jej zwracać, to nie mozesz oddac do pralni?
Re: Sieciówki - pytania i odpowiedzi
: śr lip 03, 2024 10:44 am
autor: Sarcia
Plotkara pisze: ↑śr lip 03, 2024 10:17 am
Sarcia pisze: ↑pn lip 01, 2024 6:53 pm
Ja zacznę.
Otóż mam pytanie do pracowników LPP, chociaż nie wiem czy te zasady będą się jakoś znacznie różnić od innych sklepów.
Słuchajcie, zamówiłam sobie marynarkę na wyprzedaży i jestem wręcz pewna, że przyszła ona do mnie używana.
Wyciągając ją z paczki aż zrobiło mi się niedobrze od zapachu potu jaki się z niej wydzielał. Minęły 3 dni "wietrzenia" marynarki a ona nadal śmierdzi. Nie ma opcji, żeby ktoś ją tylko przymierzył... Czy jest opcja żeby to jakoś zareklamować czy nie ma co się bawić?
Dodam, że nie ma opcji żeby odesłać produkt i zamówić nowy, bo marynarka aktualnie widnieje jako wyprzedana.
Skoro jest wyprzedana i nie chcesz jej zwracać, to nie mozesz oddac do pralni?
Mogę to zrobić. Ale nie kupuje rzeczy w sklepie po to żeby płacić kolejne kilkadziesiąt złotych w pralni.
Poza tym widać jak abstrakcyjna jest to sytuacja na przykładzie wyżej gdzie nie przyjęli marynarki bo było czuć perfumy a u mnie marynarka wali (bo śmierdzi to zbyt delikatnie określenie) potem a mimo wszystko została wysłana do mnie jako "nowa".
Z tego co się orientuję mohito to jest częścią LPP więc tym bardziej sytuacja jest paradoksalna.
Re: Sieciówki - pytania i odpowiedzi
: śr lip 03, 2024 11:37 am
autor: Plotkara
Sarcia pisze: ↑śr lip 03, 2024 10:44 am
Plotkara pisze: ↑śr lip 03, 2024 10:17 am
Sarcia pisze: ↑pn lip 01, 2024 6:53 pm
Ja zacznę.
Otóż mam pytanie do pracowników LPP, chociaż nie wiem czy te zasady będą się jakoś znacznie różnić od innych sklepów.
Słuchajcie, zamówiłam sobie marynarkę na wyprzedaży i jestem wręcz pewna, że przyszła ona do mnie używana.
Wyciągając ją z paczki aż zrobiło mi się niedobrze od zapachu potu jaki się z niej wydzielał. Minęły 3 dni "wietrzenia" marynarki a ona nadal śmierdzi. Nie ma opcji, żeby ktoś ją tylko przymierzył... Czy jest opcja żeby to jakoś zareklamować czy nie ma co się bawić?
Dodam, że nie ma opcji żeby odesłać produkt i zamówić nowy, bo marynarka aktualnie widnieje jako wyprzedana.
Skoro jest wyprzedana i nie chcesz jej zwracać, to nie mozesz oddac do pralni?
Mogę to zrobić. Ale nie kupuje rzeczy w sklepie po to żeby płacić kolejne kilkadziesiąt złotych w pralni.
Poza tym widać jak abstrakcyjna jest to sytuacja na przykładzie wyżej gdzie nie przyjęli marynarki bo było czuć perfumy a u mnie marynarka wali (bo śmierdzi to zbyt delikatnie określenie) potem a mimo wszystko została wysłana do mnie jako "nowa".
Z tego co się orientuję mohito to jest częścią LPP więc tym bardziej sytuacja jest paradoksalna.
To dotyczy reserved? Niedawno dostałam sukienkę bez paska i zaznaczylam „brakujący element” zwrot zaakceptowany. Była ze sklepu - nie tak, jak inne zamowienia, z magazynu.
Wiem, ze to absurdalne, albo ktos zaakceptował zwrot używanego ciucha, albo ktos mocno śmierdział w przymierzalni.
Fujka.
Jesli Ci zalezy na tej konkretnej rzeczy, to albo pralnia albo odesłanie i zapisanie się na listę oczekujących, ale wnioskuję, że bedzie duza szansa, ze przyślą Ci to samo
Re: Sieciówki - pytania i odpowiedzi
: śr lip 03, 2024 5:36 pm
autor: Sarcia
Plotkara pisze: ↑śr lip 03, 2024 11:37 am
Sarcia pisze: ↑śr lip 03, 2024 10:44 am
Plotkara pisze: ↑śr lip 03, 2024 10:17 am
Skoro jest wyprzedana i nie chcesz jej zwracać, to nie mozesz oddac do pralni?
Mogę to zrobić. Ale nie kupuje rzeczy w sklepie po to żeby płacić kolejne kilkadziesiąt złotych w pralni.
Poza tym widać jak abstrakcyjna jest to sytuacja na przykładzie wyżej gdzie nie przyjęli marynarki bo było czuć perfumy a u mnie marynarka wali (bo śmierdzi to zbyt delikatnie określenie) potem a mimo wszystko została wysłana do mnie jako "nowa".
Z tego co się orientuję mohito to jest częścią LPP więc tym bardziej sytuacja jest paradoksalna.
To dotyczy reserved? Niedawno dostałam sukienkę bez paska i zaznaczylam „brakujący element” zwrot zaakceptowany. Była ze sklepu - nie tak, jak inne zamowienia, z magazynu.
Wiem, ze to absurdalne, albo ktos zaakceptował zwrot używanego ciucha, albo ktos mocno śmierdział w przymierzalni.
Fujka.
Jesli Ci zalezy na tej konkretnej rzeczy, to albo pralnia albo odesłanie i zapisanie się na listę oczekujących, ale wnioskuję, że bedzie duza szansa, ze przyślą Ci to samo
Tak Reserved.
Nie mam pojęcia jak to przeszło. Też pracowałam w sklepie i to właśnie w okresie letnim gdzie ludzie się pocą bardziej i serio, nigdy nie miałam sytuacji, żeby coś waliło aż tak. I to przez taki okres. Więc nie wydaje mi się żeby to ktoś w przymierzalni śmierdział, tylko musiała być ta marynarka noszona kilka godzin...
Tutaj ciężko to reklamować bo niby produkt jest cały. (Kiedyś miałam podobną sytuację, że zamówiłam sukienkę i przyszła bez paska i kilka dni później przysłali mi nową sukienkę, ale to inditex?)
W ostateczności mogę oddać do pralni, bo na listę jestem zapisana i niestety nie przychodzi żadne powiadomienie.
Re: Sieciówki - pytania i odpowiedzi
: śr lip 03, 2024 8:02 pm
autor: Plotkara
Sarcia pisze: ↑śr lip 03, 2024 5:36 pm
Plotkara pisze: ↑śr lip 03, 2024 11:37 am
Sarcia pisze: ↑śr lip 03, 2024 10:44 am
Mogę to zrobić. Ale nie kupuje rzeczy w sklepie po to żeby płacić kolejne kilkadziesiąt złotych w pralni.
Poza tym widać jak abstrakcyjna jest to sytuacja na przykładzie wyżej gdzie nie przyjęli marynarki bo było czuć perfumy a u mnie marynarka wali (bo śmierdzi to zbyt delikatnie określenie) potem a mimo wszystko została wysłana do mnie jako "nowa".
Z tego co się orientuję mohito to jest częścią LPP więc tym bardziej sytuacja jest paradoksalna.
To dotyczy reserved? Niedawno dostałam sukienkę bez paska i zaznaczylam „brakujący element” zwrot zaakceptowany. Była ze sklepu - nie tak, jak inne zamowienia, z magazynu.
Wiem, ze to absurdalne, albo ktos zaakceptował zwrot używanego ciucha, albo ktos mocno śmierdział w przymierzalni.
Fujka.
Jesli Ci zalezy na tej konkretnej rzeczy, to albo pralnia albo odesłanie i zapisanie się na listę oczekujących, ale wnioskuję, że bedzie duza szansa, ze przyślą Ci to samo
Tak Reserved.
Nie mam pojęcia jak to przeszło. Też pracowałam w sklepie i to właśnie w okresie letnim gdzie ludzie się pocą bardziej i serio, nigdy nie miałam sytuacji, żeby coś waliło aż tak. I to przez taki okres. Więc nie wydaje mi się żeby to ktoś w przymierzalni śmierdział, tylko musiała być ta marynarka noszona kilka godzin...
Tutaj ciężko to reklamować bo niby produkt jest cały. (Kiedyś miałam podobną sytuację, że zamówiłam sukienkę i przyszła bez paska i kilka dni później przysłali mi nową sukienkę, ale to inditex?)
W ostateczności mogę oddać do pralni, bo na listę jestem zapisana i niestety nie przychodzi żadne powiadomienie.
Ale odpielas metkę? W reserved akurat są super pod wzgledem zwrotów online i mozesz nawet zaznaczyc, ze produkt nie spełnia Twoich oczekiwań. Mozesz tez zaznaczyc, ze za duze. Cokolwiek
Re: Sieciówki - pytania i odpowiedzi
: sob lip 06, 2024 10:42 pm
autor: Plotkara
Czy w H&M i reserved są możliwe zwroty strojów kąpielowych? Zakupy online
Re: Sieciówki - pytania i odpowiedzi
: sob lip 06, 2024 11:35 pm
autor: Arzena
Plotkara pisze: ↑sob lip 06, 2024 10:42 pm
Czy w H&M i reserved są możliwe zwroty strojów kąpielowych? Zakupy online
Tak,ale muszą być zabezpieczone tymi tasiemkami
Re: Sieciówki - pytania i odpowiedzi
: śr sie 07, 2024 7:49 pm
autor: Sarcia
Dziewczyny!
Zamówiłam taki wieszak:
https://www.sinsay.com/pl/pl/wieszak-0550x-99x
Ale okazało się, że nie pasuje do moich drzwi. Myślicie, że uda mi się go zwrócić? (Odpakowany z folii)
Wiem, że marne szanse, ale szkoda mi tych prawie 40 złotych
Re: Sieciówki - pytania i odpowiedzi
: czw sie 08, 2024 8:50 am
autor: Plotkara
Sarcia pisze: ↑śr sie 07, 2024 7:49 pm
Dziewczyny!
Zamówiłam taki wieszak:
https://www.sinsay.com/pl/pl/wieszak-0550x-99x
Ale okazało się, że nie pasuje do moich drzwi. Myślicie, że uda mi się go zwrócić? (Odpakowany z folii)
Wiem, że marne szanse, ale szkoda mi tych prawie 40 złotych
Ja bym spróbowała, bo ciuchy tez wypakowuje się z folii
a jak nie, to na Vinted
Re: Sieciówki - pytania i odpowiedzi
: czw sie 08, 2024 6:19 pm
autor: KrwawaMary
Sarcia pisze: ↑śr sie 07, 2024 7:49 pm
Dziewczyny!
Zamówiłam taki wieszak:
https://www.sinsay.com/pl/pl/wieszak-0550x-99x
Ale okazało się, że nie pasuje do moich drzwi. Myślicie, że uda mi się go zwrócić? (Odpakowany z folii)
Wiem, że marne szanse, ale szkoda mi tych prawie 40 złotych
A widziałaś może czy w sklepie są odpakowane?
Re: Sieciówki - pytania i odpowiedzi
: czw sie 08, 2024 8:39 pm
autor: Sarcia
KrwawaMary pisze: ↑czw sie 08, 2024 6:19 pm
A widziałaś może czy w sklepie są odpakowane?
"produkt dostępny tylko online".
Ale na tej folii była przyklejona cena więc wygląda jak pełnoprawne, oryginalne opakowanie
Re: Sieciówki - pytania i odpowiedzi
: pt sie 09, 2024 3:18 pm
autor: elisha
Wiecie może kiedy będzie następna większa wyprzedaż w sieciówkach? Na wzór takiej, co właśnie teraz niedawno się skończyła i ubrania były nawet za pół ceny.
Re: Sieciówki - pytania i odpowiedzi
: pt sie 09, 2024 3:38 pm
autor: Arzena
elisha pisze: ↑pt sie 09, 2024 3:18 pm
Wiecie może kiedy będzie następna większa wyprzedaż w sieciówkach? Na wzór takiej, co właśnie teraz niedawno się skończyła i ubrania były nawet za pół ceny.
Tylko grudniowa. W październiku chyba jest mid season sale,ale raczej wtedy mniejszy asortyment wchodzi
Re: Sieciówki - pytania i odpowiedzi
: śr sie 28, 2024 11:38 am
autor: sedlera
Jakie kolory w szafie lubicie?
Czy polecicie jakieś fajne promocje na ciuszki w sklepach?
Re: Sieciówki - pytania i odpowiedzi
: śr sie 28, 2024 12:16 pm
autor: Arzena
sedlera pisze: ↑śr sie 28, 2024 11:38 am
Jakie kolory w szafie lubicie?
Czy polecicie jakieś fajne promocje na ciuszki w sklepach?
Ja każdy kolor kocham i kupuje zawsze w przeróżnych. Teraz z promkami ciężko,kończy się letnia wyprzedaż,jakoś w październiku będzie mid season sale, a w listopadzie black friday
Re: Sieciówki - pytania i odpowiedzi
: śr sie 28, 2024 1:19 pm
autor: Ciam6
Dziewczyny. Widziałyście może gdzieś fajne ogrodniczki dla kobiet?
Re: Sieciówki - pytania i odpowiedzi
: śr sie 28, 2024 2:05 pm
autor: Jonno
Biel, czerń, beże,i ewentualnie jakieś szarości i niebieski (spodnie, koszula). U góry mojego faceta, na dole moje - jeżeli chodzi o mnie to zero jakiś napisów, nadruków, wzorów. Tylko paski wchodzą w grę.
Jesli chciałabyś kupić nowe buty to łap kupony rabatowe do wojasa
https://kodyrabatowe.naszemiasto.pl/kody-rabatowe/wojas
Re: Sieciówki - pytania i odpowiedzi
: czw sie 29, 2024 8:50 pm
autor: Arzena
A wiecie może czy do stradivariusa można gdzieś wyrwać jakiś kod?