Hej.
Chcemy wybrać się do Turcji. Nie kupiłam jeszcze wycieczki i mam kilka pytań, bo nie ukrywam, że nigdy nie byłam na takiej wycieczce, nigdy też nie leciałam samolotem. Najdalej byłam we Francji, także jestem kompletnie zielona jeżeli chodzi o tak właściwie wszystko :D Mam baardzo dużo pytań w takim razie :D
1. Lepiej iść do biura podróży czy wykupić online? Jakie pytania zadać pracownikowi, na co zwrócić uwagę?
2. Czy na miejscu można wynająć samochód?
3. Kwestia lotniska... Odprawy i te sprawy. Jak tam wejść i to ogarnąć, a jednocześnie nie zwariować? Nigdy nie leciałam samolotem. Czy jest tam ktoś z biura podróży do pomocy?
4. W ogóle jak wygląda pomoc biura podróży w trakcie samej wycieczki? Jesteśmy zdani na siebie czy jest ktoś do pomocy?
BARDZO PROSZĘ O POMOC, WSZELKIE WSKAZÓWKI POŻĄDANE :D
Pierwsza wycieczka z biurem podróży
Moderator: verysweetcherry
1. Wg mnie korzystniejsze oferty są online.P0k0 pisze: ↑pn maja 13, 2024 9:53 am Hej.
Chcemy wybrać się do Turcji. Nie kupiłam jeszcze wycieczki i mam kilka pytań, bo nie ukrywam, że nigdy nie byłam na takiej wycieczce, nigdy też nie leciałam samolotem. Najdalej byłam we Francji, także jestem kompletnie zielona jeżeli chodzi o tak właściwie wszystko :D Mam baardzo dużo pytań w takim razie :D
1. Lepiej iść do biura podróży czy wykupić online? Jakie pytania zadać pracownikowi, na co zwrócić uwagę?
2. Czy na miejscu można wynająć samochód?
3. Kwestia lotniska... Odprawy i te sprawy. Jak tam wejść i to ogarnąć, a jednocześnie nie zwariować? Nigdy nie leciałam samolotem. Czy jest tam ktoś z biura podróży do pomocy?
4. W ogóle jak wygląda pomoc biura podróży w trakcie samej wycieczki? Jesteśmy zdani na siebie czy jest ktoś do pomocy?
BARDZO PROSZĘ O POMOC, WSZELKIE WSKAZÓWKI POŻĄDANE :D
2. Na pewno da się wynająć auto, ale warto porównać ofertę kilku wypożyczalni i wtedy podjąć decyzję. Czytaj dokładnie warunki ubezpieczenia/ewentualnego depozytu.